vendredi, juin 20

çevrimiçilik

en iyi yanım(ız): unutamamak.
ve ilk cümleden düşülen klişe hatalar; parantezli eklerle çiftanlamlandırılan/ paylaştırılan kelimeler. oyun mu yapıyorsun yoksa derdini cümlelerle anlatırken kendini zarafet yoksunu mu hissediyorsun? ya da suçu herkese atarak sivriliğini mi törpülüyor gibi hissediyorsun? kimbilir.. açıklamaya da gerek yok, sanki. bence.
"everything's here, all out of place
losing my memory, the best of me."
dandik bir şarkı daha, ama burası hoşuma gitti, madeleine etkisi yaptı 1 nevi (pelin ve elçin, filmi yarım bıraktırdınız, intikamım acı olacak).
TNT'deki dizi tanıtımlarının müzikleri çok güzel. acep tema müzikleri mi, kendileri mi seçiyorlar. hadi google'a soralım! veee dizinin adını kısa süreli hafızama dahi almaya tenezzül etmemişim, lightslı bir şey amma.. amaaaaann. eminim var bende bu şarkı. ama kim, kim? sanki artık 1 tag programı indirip iPodumu unknown artist kalabalığından kurtarmalıyım.. cd ripperlar sağ olsunlar.
keşke kıçımı kaldırıp amerika notlarımı tashihe başlasam, onları bilgisayara geçirsem vesaire. ama odam çooooooooook uzak (4 metre?) istemiyorum uğraşmak, hayır, HAYIR! stumbleupon stumbleupon, shrink plastic alaydım ya daha çok. ya da lyon'a uçak bileti baksam? ya da campusfrance denen illeti doldursam? faideli işler istemiyorum ve herkes maç izliyor, ben de livescore'a bakıyorum ama gol olsa zaten bağırırlar.. maja'yla, darjan'la dalga geçsem yensek de- ama bu fiyata biletlerle gidebilecek gibi de değilim, pof!! tren istiyordum ama yeşil pasaportum yok ki! STA'dan olmuyor ki! ki ki ki!

Aucun commentaire: